Sunday, November 4, 2012

Robert Geneid recomendation


Sekarang ini sudah termaklum ramai bagaiman Ragad Kurdi adalah isteri yang kurang hormat dan belum pandai beradab melayan suami.

Tetapi bagaimanakah Ragad Kurdi boleh menjadi isteri YAB pemimpin tercinta?

Sejarahnya adalah perkahwinan Ragad Kurdi dengan pemimpin tercinta adalah manipulasi Robert Geneid.  Dengan kembali isteri YAB kepada Rahmatullah, Robert Geneid mula mencari 'replacement' untuk mengisi kekosongan hidup YAB.

Selama ini Robert Geneid dengan pengaruhnya terhadap YAB sudah mengaut berbilion-billion dari bumi sarawak.  Robert Geneid menghasut dan memperdaya YAB bahawa dialah yang paling boleh dipercayai oleh YAB.

Dengan kekosongan dalam rumah YAB maka Robert Geneid merasakan inilah pelaung 'keeemasan'nya untuk menguatkan lagi 'gripnya' terhadap YAB.

Apabila adik YAB Datuk Paul cuba untuk mencari 'calon' isteri dari Indonesia untuk YAB maka Robert Geneid 'block' langsung YAB untuk berjumpa dengan calon Datuk Paul itu.  Dengan itu Robert Geneid 'bekerja cepat' untuk meletakkan calonnya sebagai 'isteri' YAB sebelum adik-beradik YAB menawarkan calon 'yang lain'.

Robert Geneid mencari di antara keluarganya sendiri untuk menjadi isteri YAB.  Walaupun sebenarnya budaya kaum Robert Geneid berlainan dan mungkin kurang sesuai dengan budaya peradaban lembut melayu/melanau namun Robert Geneid tetap nekad.

Oleh kerana waktu terdesak Robert Geneid tidak menunggu untuk mencari anak 'dara' dia mencari bekas isteri orang pun boleh.  Janji cepat.  Masih menjadi pertanyaan sampai sekarang tetapi dikatakan bahawa apabila memperkenal]kan Ragad Kurdi kepada YAB Robert Geneid 'lupa' untuk memberitahu bahawa bukan sahaja Ragad Kurdi adalah bercerai tetapi juga mempunyai dua orang anak.  Adalah terbukti bahawa dari permulaan jumpa sehingga akad nikah anak-anak Ragad Kurdi tidak pernah 'muncul' atau 'nampak' di Kuching.  Robert Geneid hanya berasa 'selamat' untuk perkara diketahui 'selepas' calonnya Ragad Kurdi 'sudah' menjadi isteri YAB.







1 comment:

  1. Ini dongeng dan fitnah semata! Carilah bahan yg menambah pengetahuan dan bermanafaat.

    ReplyDelete